Tes preguntas? Nós temos as respostas.

Fai a tua pregunta:

0
Que alternativa a unión fenosa recomendades?

aberta 6 respostas 141 vistas Economía
Que alternativas existen na Galiza e cal é a vosa experiencia?

6 Respostas

0
https://www.nosaenerxia.com/

Non teño experiencia porque non resido en Galiza neste momento, pero paréceme unha alternativa moi interesante e necesaria.
respondida por anónimo 5 de xul, 2016
0
O mellor é permanecer no mercado regulado, do que se sae automáticamente ao solicitar calquer alternativa ás de sempre. Dentro do mercado regulado segundo as perdas de clientes, cada compañía fai captacións de clientas por zonas co gallo de manter os ingresos dentro das marxes que traballan. Segundo o noso consumo, pode interesar pasárnos a unha ou outra indistintamente, tendo en conta que ningunha é boa xente, mais si oligopolios que posibelmene nunca tanto poder politico tiveron .

As cooperativas poden ser alternativas para desmontar parte do oligopolio, mais se nos referimos a prezos, non van ser máis baratas tampouco polo de agora.

A quen lle interese, EDP manda de novo as facturas en galego/ castelán, non sei se Fenosa o fai.

No ministerio de industria madrileño que nos mangonea e onde antes tiñas unha opción de escoller lingua, que logo non ia, e agora xa nin a opción tedes, podedes obter o prezo das diferentes opcións ( ha haaa) que tedes:

 

http://www.ocu.org/vivienda-y-energia/gas-luz/noticias/nueva-tarifa-luz-preguntas

 

http://www.ree.es/es/actividades/operacion-del-sistema-electrico/precio-voluntario-pequeno-consumidor-pvpc

 

http://www.controlastuenergia.gob.es/Paginas/Index.aspx
respondida por doceasubio (1,880 puntos) 10 de xul, 2016
0
Lasciate ogni speranza

Cambiarás de muiñeiro pero non de ladrón.
Que di o Mariano que hai que ser solidarios e o Florentino está moi necesitado, o pobre.
respondida por anónimo 10 de xul, 2016
0

http://economia.elpais.com/economia/2016/06/29/actualidad/1467199021_873744.html?id_externo_rsoc=TW_CC 

 

Competencia estrecha el cerco sobre los abusos de las energéticas

El regulador sanciona por primera vez a una compañía por los engaños de sus agentes comerciales a los clientes para obtener contratos

respondida por doceasubio (1,880 puntos) 18 de xul, 2016
0

http://cincodias.com/m/cincodias/2016/08/03/empresas/1470249425_806169.html 

 

Esta situación se traduce en que las eléctricas incumbentes estén cerca de lograr su sueño: un mercado cautivo con un precio libre. Y es, además, una prueba del fracaso de la liberalización eléctrica en España, al que ha contribuido la complicidad del Gobierno y la inoperancia de la CNMC, más enfrascada en sus luchas internas que en perseguir las prácticas comerciales poco ortodoxas.

Gobiernos como el del PP en funciones, han soñado también con la desaparición de la tarifa de la energía eléctrica (y todas las comercializadoras del mercado libre por considerarla su principal enemigo con el que es imposible rivalizar), como si dicha desaparición implicase una mayor competencia.

Nada más lejos de la realidad como demuestra el estudio del organismo supervisor, donde queda claro que, aprovechando su cartera y ventajas históricas, las eléctricas están desviando a sus clientes de un cubilete a otro más oneroso.

Aunque estas aleguen que existen bases de datos de los puntos de suministro a los que tienen acceso todos las nuevas comercializadoras del mercado, a estas les resulta imposible financiar una red comercial para captar a los pequeños.

respondida por doceasubio (1,880 puntos) 4 de ago, 2016
0
Os de "A vaquiña polo que vale". En teoria é unha caixa de aforros, frente os bancos tradicionais. Por ser somos todos os minoristas, consiguen o prezo na subasta e cho venden a ese precio mais 3 euros pola xestion, publicidade, etc... Pero polo menos nestes momentos non van a gañar cartos.
respondida por braisgongar (260 puntos) 11 de ago, 2016
Hospedado na nube de

...